Стандартна гарантія

Основне гарантійне обслуговування

Ми надаємо гарантію на все придбане у нас майнінгове обладнання, як нове, так і вживане (б/у).
Гарантійний термін залежить від стану обладнання:

  • Нові ASIC-майнери — гарантія 6 місяців
  • Б/у ASIC-майнери — гарантія від 14 до 30 днів (вказано в картці товару або в залежності від моделі, уточнюється при покупці)

Що покриває гарантія AsicFox:

Протягом терміну дії гарантії ми безкоштовно здійснимо ремонт або заміну наступних компонентів майнера, якщо був дефект або брак обладнання спочатку:

  • Кулера — підлягають заміні в разі поломки.
  • Хеш-плати — ремонтуємо за наш рахунок при виявленні несправності.
  • Блок живлення — у разі виходу з ладу ремонт або заміна за наш рахунок.
  • Контрольна плата — підлягає ремонту на тих же умовах.

Що не покривається гарантією:

Ми не здійснюємо безкоштовний гарантійний ремонт у таких випадках:

  • Фізичні пошкодження обладнання (удари, відколи, відрив чіпів тощо)
  • Попадання вологи, конденсату або рідини в пристрій
  • Перегрів пристрою через неправильну експлуатацію (наприклад, надмірне забруднення, відсутність охолодження, висока температура навколишнього середовища)
  • Пошкодження, викликані стрибками напруги або нестабільністю електромережі
  • Недотримання параметрів, заявлених заводом-виробником

Повернення обладнання

Повернення ASIC-майнерів як товару комерційного призначення не передбачено законодавством. Однак ми розглядаємо кожен випадок індивідуально. Зверніться до нашої служби підтримки — ми завжди прагнемо знайти вигідне рішення для наших клієнтів.


Гарантія на комплектуючі та аксесуари

Також ми пропонуємо комплектуючі та супутні товари для майнінгу та криптовалют:

ТоварГарантіяПовернення (новий товар)
Криптогаманці1 рікПовернення неможливе, якщо товар розкритий
Кулери30 днівПовернення протягом 14 днів
Шлейфи30 днівПовернення протягом 14 днів
Блоки живлення30 днівПовернення протягом 14 днів
Контрольні плати30 днівПовернення протягом 14 днів

Важливо: Всі товари підлягають поверненню тільки за умови збереження товарного вигляду та упаковки.


Доставка при поверненні

Вартість доставки товару до нашої сервісної служби оплачується клієнтом. Після діагностики та підтвердження гарантійного випадку ми здійснимо ремонт або заміну і повернемо справне обладнання за наш рахунок. У разі звичайного повернення, доставка оплачується клієнтом за свій рахунок.

Якщо у вас залишилися питання — зв’яжіться з нами, ми завжди раді допомогти!

For the full operation of the site you need to enable JavaScript in your browser settings.