Причини та вирішення проблем з асиками Antminer S7, S9, L3+

Admin Offical AsicFox

Відгуки (0)

Причини та вирішення проблем з асиками Antminer S7, S9, L3+

1) Асик функціонує, проте відсутній хешрейт. В однієї з хеш-плат температура вища, ніж 80 градусів.

Можлива причина: На хеш-платі міг відпасти один із радіаторів.

Розв’язання проблеми: Виявити чип, який не приєднаний до радіатора, а потім замінити його.

Доповнення: У разі, коли температура елемента вища, ніж 80 градусів, необхідно додати охолоджувальний пристрій. За рахунок цього можна забезпечити надійний захист від підвищеної температури. Інакше, майнеру буде забезпечена дефектна робота пристрою.

2. Швидкість хешування в межах норми, однак, у статусі Miner не простежується шкала часу.

Можлива причина: одна з хеш-плат має пошкодження детектора. Внаслідок цього проблема переходить і до решти 2-х хеш-плат, що відображаються на дисплеї.

Розв’язання проблеми: Необхідно протестувати три хеш-плати тільки по одному контролеру. Для цього потрібно дати їм усім 5 хв. попрацювати. Після цього, відремонтувати хеш-плату, яка має несправності.

3 Хеш-швидкість менша, ніж завжди. У статусі ASIC світиться “Х”.

Можлива причина: Наявне пошкодження чіпа. Це може призвести до втрати хеш-швидкості на одній хеш-платі.

Вирішення проблеми: У тому разі, якщо робота хеш-плати вас влаштовує, не чіпайте її. Абсолютно безглуздо віддавати її на ремонт, якщо вона пошкоджена тільки частково.

4 Хеш-швидкість менша, ніж завжди. У статусі видно велику кількість “Х” на одній хеш-платі.

Можлива причина: Є пошкодження чипів. За рахунок цього абсолютно вся хеш-плата не функціонує.

Вирішення проблеми: Необхідно зняти хеш-плату для здійснення ремонтних робіт у сервісному центрі.

5. Хеш-швидкість менша, ніж завжди. У статусі ASIC присутня велика кількість знаків “–” (мінус) на одній із хеш-плат.

Можлива причина: Існує ймовірність, що це несправність хеш-плати або наслідки від перепадів напруги мережі.

Вирішення проблеми: Варто змінити живлення, а також 18-ти контактний кабель. У тому разі, якщо результату не буде, потрібно зняти хеш-плату і віддати її в сервісний центр.

6. Хеш-швидкість менша, ніж завжди. Деякі чіпи не відображаються в статусі. Швидкість хешрейту дорівнює 2/3 від повноцінного стану.

Можлива причина: У ланцюзі розірвано чип.

Вирішення проблеми: Необхідно дістати хеш-плату для здійснення ремонтних робіт у сервісному центрі.

7. Відсутній хешрейт при нормальному функціонуванні майнера. Хеш-панель не відображається. Немає жодних даних про статус інтерфейсу Miner. На екрані висвічуються “ХХХХ”.

Можлива причина: Загублена прошивка.

Розв’язання проблеми: Перш за все, потрібно вимкнути шахтар. Потім необхідно виконати його перезавантаження і переконатися, що задумане вийшло.

8. Відсутній хешрейт при нормальному функціонуванні майнера. Апаратна версія відображає “0.0.0.0.0”. Немає хеш-плати. Відсутні будь-які дані, які показані в інтерфейсі стану апарата.

Можлива причина: Не виходить виявити мікропрограму пристрою.

Розв’язання проблеми: Потрібно відключити пристрій і виконати скидання налаштувань. Після цього можна ще раз перевірити його функціонування.

9. Оптимальна швидкість хешування при функціонуванні майнера. Через нетривалий час хеш-швидкість відсутня.

Можлива причина: Немає одного з кулерів. Майнер здатний повноцінно функціонувати тільки в тому випадку, коли працюють обидва вентилятори.

Розв’язання проблеми: Необхідно ввімкнути кулер, а також IO плати. Це потрібно для того, щоб виявити несправність одного з них.

10. Необґрунтовано збільшилася кількість антпул. Хеш-швидкість оптимальна. Немає необхідності виконувати скидання маршрутизатора.

Можлива причина: Один із комп’ютерів був уражений шкідливими вірусами.

Вирішення проблеми: З’ясувати, який комп’ютер має несправності. Далі потрібно знищити вірус або відформатувати його.

11. не відображається IP і світиться виключно червоний відтінок.

Можлива причина 1: Відсутнє під’єднання майнера до мережі Інтернет.

Розв’язання проблеми: Потрібно перевірити кабель, а також налаштування і параметри мережі (має бути модель DHCP).

Можлива причина 2: Не було виконано запуск програми цієї процедури.

Рішення проблеми: Варто просто вимкнути апарат ненадовго.

12. Після підключення живлення не функціонує сам майнер. Зміна БЖ (блок живлення) не має сенсу.

Можлива причина: В одній з хеш-плат присутнє коротке замикання, що вмикає захист в автоматичному режимі. У разі низькоякісного БЖ майнер просто згорить.

Рішення проблеми:

1. Необхідно протестувати апарат спеціальним пристроєм, вольтметром. Це потрібно для того, щоб відшукати несправну область.

2. Спробуйте зняти таку деталь і віддати її в сервісний центр для проведення ремонтних робіт.

3) Також треба перемкнути хеш-плату і контрольну панель для їхньої перевірки.

13. Не функціонує БЖ, проте кулер працює. Апарат може функціонувати виключно після заміни БЖ.

Можлива причина: Не підлягає ремонту блок живлення. Кулер і БЖ здійснюють свою роботу на різних вихідних.

Вирішення проблеми: Необхідний ремонт.

14. Після повного вимкнення, апарат самостійно відновив заводські налаштування.

Можлива причина: Існує пошкодження ПЗ в BB Board.

Вирішення проблеми: Необхідно оновити прошивку з SD карти.

15. Несправності в хеш-платах внаслідок різких відключень від мережі, а також безперервного електричного живлення.

Можлива причина: Найімовірніше, майнер частину виконував підключення до мережі. Такі дії неминуче призводять до появи помилки в “Hash Board”.

Розв’язання проблеми: Ви повинні написати разом із програмістом, нову програму для хеш-дошки.

16. Шахтарі непогано функціонують протягом усього місяця сервала. Після цього, вони стають ненормальними в масштабному розумінні.

Можлива причина: Дошки для хешу витравлюються вологим повітрям. Також на них осідає безліч пилу.

Рішення проблеми: Потрібно видалити неповноцінні хеш-дошки, а також можна знизити вологість повітря.

17. БЖ не функціонує, однак увімкнувся кулер. Разом із цими показниками, абсолютно всі індикатори відключені.

Можлива причина: контрольна панель залишається без потужності внаслідок пошкодження ланцюга, що знаходиться в дошці IO.

Розв’язання проблеми: Варто спробувати перемкнути блок живлення і дошку IO для швидкого усунення поломок усіх неповноцінних елементів.

18. Апарат має несправності, коли відбуваються зміни в мережі.

Можлива причина: У майнера немає необхідності шукати IP, через налаштування мережі.

Розв’язання проблеми: Потрібно відключити його і скинути налаштування.

19. Після процесу перезавантаження майнер запускається по-новому.

Можлива причина 1: Температура вища, ніж 80 градусів. Це може призвести до високотемпературного запобігання.

Вирішення проблеми: У такому разі необхідно розділити гаряче повітря від холодного. Також потрібно підвищити і кількість повітряних потоків.

For the full operation of the site you need to enable JavaScript in your browser settings.